Nowa Praca? Stres, nerwy i poszukiwania| 05.02.2024

by - lutego 04, 2024

 



Mamy dzisiaj niedziele 04.02.2024 ja dzisiaj wysłałam multum CV, wszędzie gdzie się da tak naprawdę. Dlaczego?
Przeglądając, praktycznie wszystkie strony z ofertami pracy zauważyłam, że ich jest naprawdę znikoma ilość dla kobiet zwłaszcza. W tym momencie, czyli na weekend najlepsze, co mogłam zrobić, jest to, żeby starać się złożyć aplikacje przez internet a od poniedziałku zacznie się, wydzwanianie do różnych agencji i firm nawet żeby znaleźć cos nawet na chwile. W tym momencie plusem i minusem jest to, że zaczynam od nowa. Ponieważ w agencji, której pracowałam do tej pory, miałam już stałą umowę a tu, zaczynam od nieszczęsnej fazy A. Dlaczego minus? Ponieważ mogą mnie zwolnic z dnia na dzień bez żadnego wypowiedzenia. Dlaczego plus? Ponieważ ja mogę zrobić to samo, gdy praca w jakimś stopniu nie będzie mi odpowiadać.

Czy w takim przypadku mogę wybrzydzać ?

Mogę. Pracuje w Holandii od lipca 2019 i po tym czasie stwierdzam, że moje zdrowie dostało bardzo w kość. Niestety bez znajomości języka Holenderskiego bardzo trudno jest się wbić w jakaś stosunkowo lekką pracę. Po mojej obecnej pracy moje kolano bardzo ucierpiało. Miałam kiedyś wypadek i od tamtej pory muszę bardzo uważać a w pracy, przy produkcji bardzo często zdarza się, że po prostu coś trzeba dźwignąć więcej razy, niż by się chciało. Wychodzę z założenia, że jeśli my nie zadbamy o swoje zdrowie to tym bardziej, nie zrobi tego pracodawca. Zwłaszcza agencje pracy, które widzą w nas tylko numer BSN (Sofinummer).

Pierwszy raz od 2020 roku muszę szukać sobie pracy, czy jest to ciężkie trochę tak. Stresujące? Bardzo, ponieważ nie mogę sobie pozwolić na brak płynności finansowej przez moje błędy popełnione w 2019/20 roku.


Jeśli coś ruszy, to będę dawać znać, jeśli macie jakieś pytania dotyczące pracy za granicą zwłaszcza dla młodych bardzo chętnie na nie odpowiem.
Do zobaczenia w kolejnym
Natalia




You May Also Like

0 komentarze