09-07-2017

lipca 09, 2017

Hej,
Przychodzę dzisiaj tutaj z takim dosyć przyjemnym i lekkim postem. Mianowicie podzielę się z wami swoją twórczością niedzielną, czyli można to traktować jako lazy tag. Ponieważ dzisiejszy dzień przeznaczam na tworzenie nowych postów na bloga. W przygotowaniu już mam dwie recenzje książek, które pojawią się na dniach. Zdjęcia, które zobaczycie nie, są totalnie profesjonalne, ponieważ dopiero od naprawdę niedawna fotografuje wszystko, co robię, taki mały chińczyk ze mnie. Bardziej myślę, że ten blog będzie górował ze zdjęciami, które sama robię niż ze stylizacjami. Oczywiście tematyki modowej nie porzucam, aczkolwiek teraz odchodzi ona na drugi plan. Tematyka mojego bloga była mieszana jak, mogliście zauważyć blog był o wszystkim i o niczym. Wrzucam tutaj posty, które są bliskie mojemu sercu albo sprawiają mi radość podczas tworzenia ich, z tematyka sesji i tych różnych wypadów na zdjęcia bardzo się męczyłam, więc na razie odkładam to na drugi plan, żeby się zająć czymś przyjemnym i dla mnie prawie oczywistym. Nie to, że naprawdę chce zrezygnować z mody ani nic w tym stylu. Choć jeszcze nie obmyśliłam sposobu, w który mam pokazywać stylizacje, ale rozważam parę opcji. Na razie nie chcę nic zdradzać, ale naprawdę bardzo cieszę się, że zajmuję się tym, co lubię i sprawia mi przyjemność. Kilka postów temu o faktach o mnie napisałam, że mam uczulenie na czekoladę, no nie każdą!! Ta, co macie na zdjęciach niżej nie zawiera tego składniku uczulającego więc jak dla mnie jest wybawieniem. Zapraszam do oglądania zdjęć. !














  • Share:

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Świetny post, a zdjęcia są naprawdę cudowne ♥ Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, jakim aparatem je robiłaś>? Obserwuje i będę odwiedzać twoje bloga z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie współczuję uczelnia na czekoladę, to coś strasznego :) Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne róże! Ja sama uwielbiam fotografować kwiaty.
    Ale ta toaletka... CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy masz zamiar się odchudzać, wpadasz tutaj przez przypadek.. i co? Zdjęcie czekolady :D A zdjęcia niby nie profesjonalne ale mi się podobają :D
    Zostaje tu na dłużej, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemne dla oka zdjęcia, najbardziej to te czekoladki mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dobrze, że jednak jest taka czekolada, która cię nie uczula. Nie wyobrażam sobie życia bez czekolady haha! Kilka ładnych kadrów tu znalazłam :) Powodzenia z fotografią!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post ! Zdjęcia są naprawdę bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia. :) Ta toaletka mnie zachwyciła.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :) i bardzo ładne zdjęcia :) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń