NIVEA HAIRMILK - recenzja

kwietnia 27, 2017



Hej,

tak jak obiecywałam mam dzisiaj dla was recenzję szamponu oraz odżywki z nowej serii Nivea Hairmilk. Recenzja będzie posiadała opis oraz moje oceny w poszczególnych kategoriach. Z racji tego, że to moja pierwsza recenzja na pewno będzie się to zmieniać. Skala ocen jest następująca: jedna * - bardzo słabe, dwie * - słabe, trzy * - średnie, cztery * - może być, pięć * - ulubieniec.



~OPIS~
Jest to szampon mleczny mający za zadanie regenerować włosy bez obciążania. Ma pielęgnować i regenerować włosy o cienkiej strukturze bez obciążania. Producent obiecuje, że włosy będą lśniące oraz sprężyste.



~OCENA~



Zapach: *****
Zapach jest bardzo przyjemny, mleczny oraz delikatny.



Działanie: *****
Włosy po pierwszym użyciu był bardzo przyjemne, gładkie oraz delikatne, a to cenię w szamponach najbardziej.



~OCENA ODŻYWKI~



Zapach: *****
Zapach jest identyczny jak przy szamponie, ale w końcu nic dziwnego, ponieważ jest z tej samej serii.



Działanie: *****
Włosy są bardzo delikatne, odżywione, oraz cudownie pachnące.


  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Chyba się skuszę na wypróbowanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ! Uwielbiam produkty NIVEA :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę pozytywną opinie. Warto wypróbować .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wypróbowałam te kosmetyki, uważam, że są cudowne!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek
    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę wypróbować tę nową mleczną serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam dużo wpisów na temat tej linii nowej z Nivea i powiem ci że po twoim wpisie z chęcią bym też wypróbowała ją :) pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Po Twojej recenzji chyba się skuszę! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie byłam nigdy przekonana do szamponów i odżywek firmy NIVEA. Po twoim poście zmieniło się to i chyba się skusze :)

    http://fabrykaurody15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten szampon, jest świetny. Mam tylko nadzieję,że nivea , jak w poprzednich produktach do włosów, nie zmieni nagle składu. Wcześniej używałam już ich innego szamponu, który po prostu kochałam i nagle po roku , zmiana składu, i d*. No własnie. Na razie wszystko jest cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty z Nivea, nigdy mnie nie zawodzą.

    OdpowiedzUsuń