Informacja !

sierpnia 15, 2016

Cześć ? Po miesiącu nawet nie wiem jak mam się przywitać. Okey może zacznę od samego początku. Postanowiłam zrobić sobie wakacje od wszystkiego, ten okres naprawdę nie był dla mnie za dobry i potrzebowałam tego. Podczas tej nieobecności bardzo tęskniłam za blogiem. Jest tyle rzeczy które ominęły mojego bloga, aż się tego naprawdę nie da opisać. Od teraz posty będą pojawiać się częściej bo wróciłam z głową pełną pomysłów na nowe posty ! Aktualnie jestem u rodziców i odpoczywam prawdziwymi wakacjami. Pisałam ile znaczą dla mnie wyjazdy do nich i teraz czuję że wszystko mogę i wszystko będzie dobrze. Co do niego, skończyło się to wszystko ale muszę żyć dalej co by nie było i w końcu zapomnieć, nie mam zamiaru pisać już o nim tutaj bo to już jest raczej zamknięte. Zostało tak mało czasu do rozpoczęcia roku że to jest jakaś masakra, ale wiem że te wakacje będą nie zapomniane, najlepsze wakacje w całym moim życiu. Może pomijając kilka faktów, to są te najlepsze wakacje :) Okey w sumie w tym poście chciała napisać malutką informację że wracam i że wszystko jest okey ze mną. Zapraszam wszystkich do swoich kont społecznościowych:

Snapchat: Konopackaa
instagram: kanataliax
fb: Natalia Konopacka
twitter: claaryyx

Dziękuję za wszystko i do zobaczenia w następnym poście . !!




  • Share:

You Might Also Like

39 komentarze

  1. Ja też miałam w swojej ''karierze'' blogowej kilka przerw i zawsze wracałam tu z podwojoną siłą. Pisz i nie przestawaj ! Powodzenia :*

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj i twórz! ) ładne zdjęcia, pozdrawiam http://alicjalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaświat! :*
    Czekam na więcej *_*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdemu napewno te wakacje dobrze zrobią. Powinno mieć się chwilę luzu, ale jak jesteśmy już do czegoś zobowiązani nie powinniśmy tego spie******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zrobiłam te wakacje przymusowo bo nie chciałam dodawać postów na blogu jeśli nie byłabym sobą :)

      Usuń
  6. Dobrze, że wróciłaś :*
    Myślę, że każdemu potrzebna jest czasami taka "chwila przerwy"
    Ładne zdjęcia!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też często robiłam sobie przerwę od blogowania. Ale czasami jest to potrzebne! Świetne miejsce do zdjęć :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również będe musiała zrobić za niedługo przerwę ze względu na wakacje ;(
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że wracasz a ja zdjecia po prostu meggaa !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że wróciłaś:)) miłej reszty wakacji Ci życzę^^ piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam:*
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tez miałam przerwę ale fajnie jest wrócić :)
    ładne zdjęcia :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/disneylandparyz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mega śliczna! <3 Obserwuję :) / marcelinakornelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że wróciłaś!
    Ale masz świetną figurę!Spodnie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami warto zrobić sobie przerwę od wszystkiego!
    Fajne zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem, że może dziwnie to zabrzmi, ale masz ładne łydki haha :D Mam świra na punkcie nóg, bo sama mam brzydkie. Chociaż pooglądać sobie mogę :D

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Myślę, że każdy zasługuje na przerwę, to zawsze pomaga w znalezieniu nowych pomysłów, inspiracji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie powróciłam po prawie dwóch miesiącach. Zawsze trzeba mieć chwilowy odpoczynek. Potem ma się więcej pomysłów i chęci :)
    Pozdrawiam
    Justyna~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też czasami znikam stąd na jakiś czas,czego zawsze bardzo żałuję,ale zawsze wracam z ogromną radością :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń