WE'RE ALONE AND BROKE, BUT THAT'S OKAY

lipca 07, 2016





We're alone and broke, but that's okay
There's a fire in our hears
Yeah we might get caught but we'll feel the same
We can say we ran away

Można powiedzieć, że chce uciec „ tak jakby”, dużo rozmyślałam o tym, co mnie czeka. Ja w sumie już prawie wybrałam, chcę po zakończonym technikum albo pójść na studia z filologii Szwedzkiej, albo po prostu zrobić kurs języka i się wynieść. Co do Polski nie wiążę z nią przyszłości, bo po prostu nie chce. A że ja uwielbiam Skandynawię i wszystko z nią związane, wyjadę tam tak czy siak. Norwegia albo Szwecja te dwa kraje mnie interesują, u mnie strasznie się to zmienia chciałabym też przynajmniej na rok zostać Au-Pair. Po prostu uwielbiam podróżować. Skończę szkołę jako prawie 20 latka, nic mnie nie trzyma. Dokładnie to muszę sobie przemyśleć, bo wszystko wiąże się z kosztami, niestety. Co do Au-Pair nie jestem aż tak do tego przekonana. Jakby mi nie wyszło z tą Szwecją to zawsze zostaje Holandia. Jakoś kraje skandynawskie do mnie bardziej przemawiają. Dokładniej w następnym poście na ten temat. Co do uciekania, ostatnio na blogu pisałam o tych złych dniach. Jeszcze nie do końca jestem zadowolona, cały czas chodzę przybita i nic nie robię oprócz dziennego leżenia w łóżku i oglądania TLC. W końcu jutro już wracam do domu, z jednej strony nie mogę się doczekać a z drugiej jestem przerażona, że mogę być bardziej przybita. Bardzo szybko się denerwuje i dobrym krokiem było zapisanie się na siłownię, mogę wtedy się totalnie odstresować i dać z siebie wszystko. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży z czasem. :) Do zobaczenia w następnym poście.

















  • Share:

You Might Also Like

36 komentarze

  1. Na pewno wszystko się ułoży! Trzymam kciuki!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bedzie dobrze :D
    zdjęcia piękne
    zapraszam: http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :)
    bluzka super!
    zapraszam na najnowszy post ---> http://magda-ola.blogspot.com/2016/06/summer-outfit-and-striving-for.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Ciebie mocno kciuki! Przepiękne zdjęcia, pozdrawiam :)
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też bardzo fascynuje Skandynawia. Trzymam za ciebie kciuki.:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wszystko Ci się uda i będziesz szczęśliwa! Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://diamooondgirl.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo, że do mojej dorosłości i ukończenia szkoły jeszcze daleko ja też chciałabym zostać au pair :D Bardzo mnie to interesuje, ale jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Ja natomiast na dzień dzisiejszy chciałabym być au pair przez 2 lata :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego tak szybko, chcesz uciekać? :(
    Jeśli chcesz się odstresować, to polecam boks, taki dla kobiet!

    http://scarlet-jasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna koszulka! Kocham gołe plecy :) Zauważyłam, że uwielbiasz śpiewać i masz 17 lat, czyi podobnie jak ja! Obserwuje oczywiście.

    https://aleksandrabubicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No prosze mam nadzieje ze dostaniesz sie na skandynawistyke! Mieszkam w Szwecji i wiem jaki to cudowny kraj (oczywiscie z wadami jak kazdy kraj) i rowniez wiem ze w Polsce jest ciezka sytuacja dlatego z calego serducha zycze ci powodzenia w dazeniu do twoich marzen i spelniania planow! <3 W Norwegii nigdy nie bylam ale wiem ze kraj jest rowniez przepiekny zarowno wizualnie jak i kulturowo <3
    Zawsze mozesz uderzyc do mnie w razie problemu ze szwedzkim! XD
    Ha en bra dag! <3
    Obserwuje :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętaj że wszystko się ułoży :) Trzymam kciuki i mam nadzieję, że uda ci się spełnić marzenia :)

    Będę wdzięczna za kliki :)
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetną masz bluzeczkę, gdzie ją kupiłaś!?
    :)
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, ze uda ci sie wyjechać za granice. Sama bym chciała lecz swoją przyszłość wiąże z wydziałem śledczym w policji wiec nie moze wyjechać sobie do Anglii bo zielona karta. Ale mam nadzieje ze ci sie uda, powodzenia! Świetne zdjęcia! ❤️
    Queenxfangle.blogspot.com ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh sam mam takie marzenia kończę szkołę i idę na studia językowe. Zostanę tłumaczem w USA i będę mieszkał w domu na Californii z basenem. A jak kasy zabraknie to na bloga reklamy się puści XDDD
    pozdrawiam.
    obserwuje :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko się poukłada ;) Trzymam kciuki, żebyś spełniła marzenia :)

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Filologia szwedzka brzmi bardzo poważnie! Na pewno te studia ułatwiłyby Ci życie za granicą, łatwiej znalazłabyś DOBRĄ pracę. Ja również nie wiązałam przyszłości z Polską i wylądowałam w Niemczech - można powiedzieć, że to spełnione marzenie :)
    Powodzenia!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam filologię szwedzką, sama chcę na nią iść. :) Mnie również w Polsce nic nie trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak samo jak Ty uwielbiam Skandynawie. To super, że już masz jasno określone plany. Często ludzie w naszym wieku żyją według "yolo", a potem nie wiedzą co ze sobą zrobić.

    Zapraszam do siebie *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Skandynawia jest cudowna. Co do twoich planów to po prostu rób to, co podpowiada ci serce. Grunt to szczęście.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak , siłownia jest dobra na odstresowanie. Zapomina się wtedy o wszystkich utrapieniach :) Super wyszłaś na zdjeciach :)

    Również obserwuję, pozdrawiam :* http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń