NOTHING HAPPENS WITHOUT A REASON

lipca 04, 2016

Jestem głęboko przekonana, że nic nie dzieje się bez powodu, przez tydzień przechodziłam dosyć trudny okres w swoim życiu. Byłam wrakiem człowieka, po prostu nadszedł czas by przemyśleć wiele różnych rzeczy, które dotyczą mnie i moich uczuć. Takie dni powodują, że staję się silna i mam więcej siły, by zmierzyć się z trudnymi rzeczami. Możecie poznać po blogu, że jestem bardzo pozytywną osobą i ciesze się z małych drobnych rzeczy, ale jak każdy człowiek mam chwile załamania, w których myślę nad wszystkim i staram się wyeliminować wszystko, co by sprawiło, że czuję się przygnieciona czy zdołowana. Po prostu nie należę do tego typu ludzi, którzy otaczają się fałszywymi osobami i wrednymi. Mimo tego, że sama jestem dosyć wredna, ale ja tylko odpłacam się tym osobom, którzy dla mnie byli nie mili. Wciąż szukam swojego stylu, który się zmienia, raz mi się podoba to raz to. Różnie, ale niektóre rzeczy się nie zmienia. Tak samo mam z ludźmi nie zaufałabym osobie, która udaje przyjaźń a przy najmniejszej kłótni rozpowiada o tobie wiele rzeczy. Dzisiaj krótki post, bo za bardzo nie wróciłam do siebie, żeby w pełni się wszystkim cieszyć. Więc wrzucam wam parę zdjęć i do następnego postu. A tutaj macie mojego wattpad'a, na którym publikuję opowiadania.
https://www.wattpad.com/user/veraaver





























  • Share:

You Might Also Like

48 komentarze

  1. Genialne spodenki, zapraszam do mnie http://supernovakayla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny design bloga!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wpiszesz, będę wpadała częśniej ! :) Fajny styl!

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze,że Twój zły okres już minął aby ciężkie dni nie towarzyszyły Ci zbyt często :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i genialne zdjęcia, pozdrawiam:)
    http://patrycjapiluch96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie wypielęgnowałam w sobie wystarczająco tej cechy wredności, ale powiem ci... chciałabym. Chciałabym czasem odpłacić się tym wszystkim kręcącym się wokoło mojej osoby wredotom tak samo! ;)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, tak bardzo chciałabym być na tyle wredna.

      Usuń
  7. cudne spodenki<3 uwielbiam takie proste stylizacje :) obserwuję!
    http://kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wygląd bloga. Ciekawe zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteśmy strasznie podobne. Ostatni tydzień też był dla mnie trudny. Czytając Twój post miałam wrażenie, że czytam swoje notatki :) OBSERWUJĘ :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :) Najważniejsze, że zły okres w Twoim życiu minął. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie toleruję fałszywych ludzi, chociaż wielokrotnie się z takimi spotykałam... Pewnie i wiele razy przyjdzie nam się jeszcze z nimi zmierzyć.
    Co do własnego stylu sama staram się kombinować z ubraniem, żeby odkryć to w czym najlepiej się czuję.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne zdjęcia! mają swoj klimat.. tylko czapka nie w moim guście, ale o gustach sie nie dyskutuje. Tez mam takie okresy w swoim zyciu - raz jestem najszesliwsza na swiecie, innym razem mysle tylko o źle dookoła mnie. Najwazniejsze to nie przejmowac sie niektórymi rzeczmi, i miec je głęboko gdzieś. Powodzenia ^^ http://kliszomanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja szczerze nie założyłabym jej gdzieś na miasto :) tylko do zdjęć.

      Usuń
  13. Sliczne zdjecia i bardzo ladny wyglad bloga. Z checia bede zagladac tu czesciej. Obserwuje!
    Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Głowa do góry !

    Najlepiej jak najszybciej odciąć sięo d fałszywych ludzi.

    Super zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post. Każdy z nam ma chwile załamania. Ale nie warto się smucić. Głowa do góry!
    Obserwuję ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Każde sytuacje czegoś uczą i też uważam, że nic nie dzieje się bez powodu
    Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz , masz super szorty ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miewam takie trudne okresy w życiu, ale na szczęście mam osobę, dzięki której czuję się lepiej! Jestem za nią naprawdę wdzięczna!
    Super zdjęcia!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja takze czesto miewam takie dni, ze na nic nie mam ochoty, uwazam ze wszystko jest bezsensu...
    co do twojej stylizacji- bardzo podoba mi sie spodenki ;3
    obserwuje i licze na uczicwy rewanz ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  20. oj ja taką chwile załamania mam właśnie teraz,ale jakoś żyję.SUPER zdjęcia bardzo klimatyczne.Pozdrawiam w wolnym czasie zapraszam
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety takie sytuacje w życiu się zdarzają.
    Ale nie ma co się martwić, wszystko będzie dobrze! <3
    Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej! Te zdjęcia, te wpisy! Twój blog to włąśnie to czego szukam! :) Super jest i w ogóle!
    Może chcesz go pozycjonować? Wpadnij, naucz się i dowiedz gdzie i jak zdobywać linki!
    DARMOWE LINKI

    OdpowiedzUsuń